livets höga visa med sången som aldrig dör

mms_img19672 (MMS)

Åh vilken dag! Jag ångrar inte en sekund. Nervositeten var skrämmande och lite plågsam. Att gå fram, sätta sig och göra det vi skulle göra gick nog ändå förvånansvärt bra. Man konfirmerar sig bara en gång, så det blev ett jättekalas med släktingar, pojkvän och massa presenter och tårtor. Tyvärr fick Lala springa iväg för att inte missa tåget. Det har också varit en fotodag idag. (Inte bara med min urdåliga mobilkamera). När vi skulle städa och åka hem räddade han mig, han den där ungemannen även kallad Tim. Han tog med mig hem till sig o käkade tacos nämligen. Det roliga lär aldrig ta slut! Bilder kommer förståss. ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0