...... And a happy new year!

Vad gör ni?
Själv sitter jag i Charinas soffa och målar naglarna som inte blivit ompysslade sedan lucia.
Ni ska absolut få veckans naglar snart.

Jag vet inte om jag ska ha några nyårslöften. Dom glömmer man ju ändå bort förr eller senare.
Men att hålla en bra livsstil ska jag fortsätta med.

Förresten har 2012 varit ett häpnadsväckande bra år. Ny start på livet sägs börja efter varje nyårsafton. För min del blir det bara nya kapitel. Inte nya bloggar, utan en bra fortsättning på det gamla.
Nej, här ska vi inte börja om!

Under året som har gått har jag bland annat fått se ett par kända artister och grupper.
Jag har skaffat pojkvän och provat på allt vad kärlek innebär.
Jag har t.o.m haft levande ljus i håret!

Men en sak måste jag säga innan vi börjar på nästa kapitel.

Jag tror att 2013 blir hårdare men lyckligare. Så håll hårt i hatten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0