12/12 - 2012 kl 12:12

Under denna minut vill jag födas, föda barn eller gifta mig. Just NU! Att dö på något fint sätt går också bra.
Snart är tiden ute, bortsett från om vi väntar i tusen år.
Tur att inlägget har låst fast sig i denna stund för all framtid. Låt den heliga timman vara i tid och evighet.
 
Det är lite sorgligt att det är det sista speciella datumet under vår livstid.
Visst har vi jordens så kallade “undergång” kvar. Men efeter det då? Är allt ståhej borta år 2013?
 
 
 
Sätt igång! Ta det närmsta föremålet i hand och lova att älska den i nöd och lust tills döden skiljer er åt! 
Kära hattfight och hattfight-läsare, jag har bestämt mig för att binda mig fast här. Mina planer om att byta blogg går nu förlorade.
Jag älskar er 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0