underbart är kort

 
Jag vaknade typiskt nog från en djupsömn. Var osäker på vilken dag det var, måndagar är alltid lika förvirrande. Men jag har absolut inte ont av att tvingas gå upp till skolan. Inte än.  Nu har dagen blivit kväll och jag har en aning ont i huvudet. Trötthet antar jag.   Ni som klagar på mitt peteri i godispåsen HÖR PÅ HÄR! :  I fredags tackade jag ja till en glass. I lördags minns jag inte vad, men nåt onyttigt var det. Och igår åt jag massa choklad och annat som inte ens var gott. Idag fick jag kompisarnas godis som dom inte tyckte om. Och själv köpte jag en choklad efter skolan.  Inte okej! Verkligen inte lagligt för min del. Hetsäter alltid innan mens. Vilket också leder till att det bildas dubbelt så mycket finnar. Jag vill inte! Men så finns det en sak jag tackar gud för. Citron i skolmaten! Tack mig själv som kom på denna super idé :-*  Ps: Om du känner för att låtsas vara sjuk kan du hälla citron i mjölken. Det funkar, jag lovar ;-)   Det kommer att bli träslöjd för mig under höstterminen. Måste bara säga att jag hade tur! För i stort sett var 97 % av klassen träslöjdsintresserade. Lärarna "hotade" oss med lottning. Det gör mig inte särskilt stolt över vår skola.   Det var egentligen meningen att vi skulle åka till torp idag också, men så blev det inte.   Och precis just nu tittar jag på 16 and pregnant. Och senare ska jag se på underbart är kort. Nån typ av seriestart som handlar om dvärgar. Det är tydligen någon från min hemstad som är med. Hm... Blir intressant.   Ska fortsätta fundera på hur jag ska bära mig åt inför plojbilden. :-/   och nyss tog det slut på mitt halvtjatiga ego. Hur har ni haft det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0