Hur kan du be mig (Be mig att förstå) Sätt dig själv i min sits så kan du, kan du leva så

                                       
      
                                                              Håkan Hellström - augusti i helvetet
 
9b schema
 
                   
                                                Hej på er. Jag måste säga att pressen redan har börjat.
 Måste plugga på engelskaglosor och namngeografi innan helgens slut. För nästa vecka får vi nya läxor. Hela tiden.
Och ibland saknar man de gamla dåliga lärarna. För dom nya är 1, snälla ... 2, men noga och petiga. Vilket kommer leda till att det kommer bli enormt hårt att höja betygen i år. Helt sinnesjukt faktiskt.
 
Veckan har ändå varit bra. Trots all påbörjad stress och oro så är jag väldigt glad. Lektionerna är inte så dumma.
 
snabbrepris:
 
Måndag:Klassen tog sig ner till minigolfen på ett och annat sätt. Jag och Lala gick (fel några gånger).
Tisdag: Vi träffades i skolan, för att sedan gå en attans lång omväg genom skogen till landbadet för olika aktiviteter. Ingen badade dock :/

Onsdag:Var våran första skoldag. Fast inga riktiga lektioner då heller. Bara massa trevligt babbel.
Torsdag: Utegympa sista lektionen. Konditionsträning är ingen favorit. 
Fredag: Vi fick presentera oss för varandra/läraren. Det var en rätt soft dag. Förutom när vi spelade brännboll med åttorna och dom vann bubbelt så mycket. (inte för att jag bryr mig om vem som vann) Men min klass har väldigt respektlösa killar. Och vi tjejer som är dåliga i idrott får såklart all skit. Sånt e livet -.-
 
 

Jag hade förresten en grymt lyckad söndag förra söndagen! Tror jag inte har nämnt det här tidigare. Men så var det i alla fall. Och mitt tjat om att bilder kommer komma upp är nästan inte trovärdigt. Men jodå, det kommer.
Både mobilkamerans och systemkamerans bilder. Ni får va beredda på en hastig dusch om en vecka ungefär.
 
Kram.
 
UPPNÄÄÄÄÄÄÄSA :p
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0