fortsätt när du blir gammal. Och när du somnar.

Tittar på Dag Otto ikväll. Pang på pensionatet som det nya heter. Men jag antar att alla förstår vad jag menar med Dag Otto. Det är inte lika roligt som de gamla avsnitten.
Det här är sommarlovets sista dag. Och under dagen har jag inte mycket att skryta om. Målat naglarna, läst bok och ätit på Max. Jag gillar verkligen inte att stoppa i mig sånt skräp.
Vill köpa med mig citron i flaska till skolan. Enligt skolmatsappen blir det fisk på torsdag. Mumms. Och vad var det som fick mig att börja babbla om mat helt plötsligt? Är antagligen hungrig. Se där! Bevis på att man inte blir mätt på snabbmat. Men så ska man inte heller glömma nämna det positiva i livet. Inte för att denna dagen är hela livet för min del. Göteborg på söndag känns faktiskt mer än rätt. Och det är riktigt jobbigt att skriva blogginlägg på mobilen. Nu vet ni det också.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0