Följer med in, följer med ut Följer mig dit, följer mig runt Vad vill du ha? Du måste flytta på dig !

  
Vågar man säga hej? Hej i alla fall.
Mår jag bra? Det är en fråga ni snart kommer få svar på.
Men först ...
 
Jag har förfan saknat det här kaoset! Hattfight ♥.Smaka på namnet. Det drar en gärna tillbaka.
Jag trodde jag hade bestämt mig för att sluta blogga här, och dessutom ha ett blogguppehåll under höstterminen som väntar oss.
 
Sommaren är snart slut (vilken besvikelse). Fast jag har absolut ingenting emot det. Nej, nej! Jag har längtat efter höst och kyla länge nu. Skolan är saknad och jag börjar bit för bit få ny energi. Men vart kommer den ifrån? 
- Victoria !
Igårkväll kom beskedet att Victoria följer med till rix fm festival i gbg på söndag. Förstår ni hur tacksam jag är?
Eftersom det är dagen innan skolan då, så ville ingen följa med. Det skulle bara varit jag och pappa på ett tåg.
Tack Victoria, jag älskar dig (Av andra anledningar också). Alltså... Inte för att pappa är så tråkig. Vänner är en annan sak bara. 
Och därför blev jag lite gladare.
Jag mår definitivt bättre nu än vad jag gjorde i början och i mitten  av sommarlovet.
 
Fast ....
 
Jag har haft väldigt fina stunder redan.
Som när jag och la familia tog en biltur till lilla hultsfred för att jag skulle träffa en utav universums finaste. Janina.
Jag träffade henne samma dag, då vi satt på hennes gamla skola och pratade på ett par gungor.
Under natten sov jag på ett slags hotell.
Klockan elva dagen därpå kom Janinas mamma och hämtade mig. Snällt av henne förresten. 
Vi tog en runda i mataffären och åkte sedan vidare hem till henne.
Bilder kommer komma upp, och kanske lite videos om ni vill.
 
Annars har mitt liv sett ut som alla andra dagar. Dator, sims 3, sims2, fb, frida.se, chatmeddelanden m.m..
Men snart är det dags. Om bara några få dagar ska jag se Danny, Darin, dead by april, Loreen, Lisa Miskovsky, Moa Lignell, Molly Sandén och Sons Of Midnight på götaplatsen.
Dagen efter är det upp och hoppa. För då börjar jag nian. Det låter mycket. Men jag slår vad om att alla är precis lika barnsliga. But I like it!
 
Det är fortfarande osäkert hur ofta jag kommer att blogga. Jag har redan tröttnat lite. Eh.. ungefär.
Därför publiserar jag detta innan jag hinner ångra mig och radera allt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0