Ärlig på 1 april

Jag vet inte varför det är så roligt att vara ego, men jag är det också!

Min Personlighet ;


Blyg? - ja
Smart? - Ibland
Långsam? - Ja
Stressad? - Ja
Tålmodig? - Nej
Djup? - Ja
Öppen? - Ja
Ärlig? - Ja
Positiv? - JAA!
Rolig? - Kan hända att jag är...
Ansvarsfull? - Absolut.

Vänskap, jag har ;

Svikit en kompis? - Ja
Förlorat en bästa vän? - Inte direkt..
Sagt att jag älskar en kompis? - Ohja
Sovit med en killkompis? - Om klassresan räknas
Sovit med en tjejkompis? - Ja
Pussat en av samma kön? - Ja
Slagit en kompis? - Vet inte.
En kompis som vet allt? - Typ
Berättat hemligheter? - Ja

Kärlek, jag har ;

Blivit sårad? - Ja
Haft stadigt förhållande? - Jaså, vi jobbar på det! :D
Krossat någons hjärta? - Ja
Gett någon ditt hjärta? - Ja
Sagt att jag älskar någon och menat det? - Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit? - Ja
Varit otrogen? - Nej

Favoriter ;

Låt just nu? - Shakira - Loca
Pryl? - glashjärtat på mitt skrivbord
Film? - Jag saknar dig
Bok? - Syskonkärlek
Plats? - Mjölby
Frukt? - Smoothie :D

Jag har ;

Sytt? - Ja
Opererat mig? - Ja
Cyklat omkull? - Ja
Sjungit i duschen? - Ja
Hoppat bungyjump? - Provat på en studsmatta
Fobi för något? - Spindlar
Sett någon dö? - Nej
Varit på begravning? - Ja
Sagt att jag hatar någon? - Ja ( och menat det! )

Livet ;

Svart eller vitt? - båda
Rött eller blått? - blått
Skriva eller tala? - båda
Vatten eller coca cola? - vatten
Nagelbitare? - nej, jag biter på skinnet och nagelbanden istället.
Mobil eller mp3? - mobil
Snygg eller charmig? - charmig
Lösgodis eller choklad? - choklad
Frukt eller grönsak? - frukt
Film eller serie? - film
Festa eller softa? - fest
Sommar eller vinter? - sommar
Fredag eller lördag? - fredag
Ljus eller lampa? - ljus
Övervikt eller undernärd? - inget utav det
Kärlek eller vänskap? - båda är otroligt viktigt.
Bio eller hemmakväll? - hemmakväll


Somnat i skolan ()
Fått IG på ett prov (x)
Fått MVG på ett prov (x)
Smitit hemifrån ()
Bakat lussebullar (x)
Ätit sniglar ()
Lekt med barbiedockor (x)
Hittat en insekt och namngett den (x)
Lyssnat på Britney Spears (x)
Lyssnat på Back Street Boys ()
Varit besatt av en Idoldeltagare (x)
Klippt dig i fingret ()
Varit med i en bilolycka ()
Varit/är flygrädd ()
Varit/är höjdrädd ()
Varit på Gröna Lund ()
Varit på Liseberg (x)
Åkt Fritt Fall på Gröna Lund ()
Ka prata ett språk utöver svenska/engelska flytande ()
Har varit i USA ()
Har varit i Thailand ()
Har varit i Australien ()
Har varit i Egypten ()
Har varit i Spanien ()
Har varit i Norge ()
Kan säga jag älskar dig på mer än tre språk (x)
Kan säga hej på mer än tre språk (x)
Önskat att du var en prinsessa ()
Skrikit åt en lärare ()
Har en hund ()
Har en katt ()
Har en kanin/hamster/marsvin (x)
Har en egen dator ()
Har en mobiltelefon (x)
Har en digitalkamera ()
Har en systemkamera (x)
Har egen TV på rummet (x)
Brutit ett ben/arm ()
Blivit stucken av en geting (x)
Sett en kändis (x)
Varit på en konsert (x)
Snattat något (x)
Har en moppe ()
Kan åka skidor/snowboard ()
Följer/har följt en TV-serie (x)
Betalat för en biobiljett endast för att se en snygg skådis ()
Hånglat med mer än en kille på samma kväll ()
Köpt kläder på Gina Tricot (x)
Köpt kläder på Second Hand (x)
Gått barfota till skolan ()
Drömt att du pussat en kändis (x)
Åkt berg och dalbana ()
Varit på ett vattenland/äventyrsbad ()
Varit i Stockholm ()
Varit i Göteborg (x)
Varit i Malmö ()
Varit i Norrland ()
Ätit två hela påsar chips själv på en kväll ()


Jag har:
[x] fuskat på ett prov/tenta
[x] haft låtar jag skäms över på mp3-spelaren/mobilen
[] smakat sperma
[] nätdejtat
[] varit en bidragsfuskare
[] tittat på porrfilm
[] haft ett one night stand
[] snott saker från ett hotell jag bott på
[] besökt en porrklubb
[] fått fortkörningsböter
[] ljugit för mitt försäkringsbolag
[x] försökt att i smyg lämna tillbaka presenter/julklappar jag fått men inte gillat
[] ljugit för min chef
[] stulit någon annans drink på krogen
[] haft sex i ett flygplan
[] haft sex i en bil
[] druckit slattar
[] fejkat en orgasm
[x] smygkollat på mina grannar
[] skämts för min pojkvän/flickvän
[x] smygläst en annan persons sms/mail
[] knarkat
[] tjuvlyssnat på några som har sex
[] ljugit om hur många sexpartners jag haft
[x] väntat i hallen bara för att slippa hälsa på en granne som går förbi i trapphuset
[x] använt ursökter som "dålig mottagning" "inga batterier" för att avsluta ett tel.samtal
[x] busringt
[] tjuvåkt på bussen/tåget
[] fuskat på min deklaration
[x] sagt "jag älskar dig" utan att mena det
[x] "glömt" plånboken för att slippa betala för något
[] haft sexuella fantasier om någon av mina lärare/lärarinnor
[] haft en sexuell dröm om en kompis/kollega
[x] gått en omväg på stan för att slippa hälsa på en person jag inte gillar
[] använt ursäkten "det är inte du - det är jag" för att avsluta ett förhållande
[x] ljugit om min ålder
[] kissat i vattnet när jag badat i en sjö/pool
[] plockat upp kläder ur smutskorgen för att jag inte haft några rena kvar
[] dejtat flera personer samtidigt
[] kissat på mig i vuxen ålder
[] flörtat med en kompis pojkvän/flickvän
[] varit otrogen bara för att hämnas på min partner
[] jobbat svart
[] smygdejtat någon
[] haft sex med ett ex
[] ljugit i en jobbansökan eller på en jobbintervju
[] hämnats på en flickvän/pojkvän som dumpat mig
[x] ljugit om att jag läst en viss bok eller sett en viss film utan att ha gjort det
[] gömt undan skivor jag skäms över att jag äger
[x] lämnat ut fel telefonnummer så personen som frågade inte skulle kunna ringa
[x] tjuvläst någon annans dagbok
[x] googlat mitt eget namn
[] blivit avskedad
[] gått till frisören och bett om att få en likadan frisyr som en kändis
[] snott något från mitt jobb
[] fått minnesluckor när jag druckit alkohol
[x] klämt sönder något i en matbutik
[] blivit påkommen av någon när jag haft sex
[x] råkat ha sönder något men låtsats som ingenting och hoppats att ingen ska märka
[] ljugit i denna lista
Har du
Sagt nej till samlag: eh.. ja
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers: nä
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nope
Gjort något riktigt dumt: oh ja ><
Gjort något du verkligen ångrar: Ja
varit full på släktkalas? : haha nej
Varit full i skolan: nejj
Blivit portad ifrån en krog: inte arton!
Varit otrogen: nä
Önskat att du var det motsatta könet: nej
Åkt ambulans: Kan hända...
Fått din mamma att gråta: ja
Slagit ner någon: näe, det tror jag inte.
Skämts över dig själv: jadå
Ätit från en papperskorg: hehe nej
Kissat ner dig av skratt: Haha, nej men nästan.
Sagt jag älskar dig och menat det: Japp
Bråkat med din pojkvän/flickvän: mjee
Vart vill du gifta dig: Vill inte gifta mig
Varit kär: ja :/
Är du ett hälsofreak: mja, de säger det
Är du ensam nu: i rummet ja


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: meself
Såg dig gråta: Linnéa och Lala
Skällde på dig: morsan
Du kysste: Tim
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: nej
Köpt någonting: jaa
Varit sjuk: ah, är förkyld
Sjungit: ja
Saknat någon: jaa
Haft sex: nej

JAG HAR:

Husdjur: ja :D
Bra kompisar: Ajemen :D
Tar du receptbelagda mediciner: nej

När var din första kyss?: Aj då, det är komplicerat.
Hur gammal var ditt äldsta hångel?: 14?
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?: en!
Vad tycker du om kärlek?: kärlek är fint
När kramade du någon sist?: igår
Saknar du någon speciell person?: ja
Har du svårt för att bli kär?: Tror det
När kysste/hånglade du med någon sist?: I fredags
Ångrar du det?: nej
Är du singel?: tyvärr inte
När fick du senast en komplimang?: idag
Har du svarat ärligt på alla frågor?: ja, det har jag faktiskt :O



Jag ber så mycket om ursäkt för mitt beteende. När jag har tråkigt blir det så här.

Förlåt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0